JSU Årsmöte 2019

26 april är det dags för Studentkårens Årsmöte. Varmt välkommen att delta! Tillsammans förbättrar vi studentlivet vid Jönköping University.

Den 26 april kl 9.00 i Kurt Johansson Aulan (HHJ) är det dags för Studentkårens Årsmöte. Tillsammans kommer vi ta beslut som rör vad Studentkåren ska fokusera på det kommande verksamhetsåret för att göra DITT studentliv så bra som möjligt. Vi kommer också tillsätta de lediga posterna och jobben på Studentkåren. Du vill inte missa detta!

VIKTIGA DATUM

4 april, deadline för motioner (förbättringsförslag kring studentlivet vid Jönköping University) och interpellationer (fråga till Studentkåren), ordf@js.ju.se

4 april, deadline för ansökan till lediga jobb och poster, valberedningen@js.ju.se

Lediga jobb och poster:

- Ordförande
- Vice ordförande
- Medlem i styrelsen
- Medlem i valberedningen
- Verksamhetsrevisor

(För att få rösträtt under Årsmötet behöver du bli delegat för din fackhögskola. Du ansöker om att bli delegat genom din Studerandeförenings vårstämma.)

Mer info

För mer information om mötet, besök vår kampanjwebb

Här hittar du vårt Facebookevenemang för mötetlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster, som uppdateras kontinuerligt med viktiga datum.

Deadline för motioner och interpellationer: 4 april

Yrkar motionen på ändring i stadgan behöver vi den innan 28 mars.

Deadline för samtliga positioner: 4 april

Vi ses på Årsmötet!