maj
4 maj 16.00 -
5 maj 17.00

Årsmöte

Den 4-5 maj i Kurt Johansson Aulan (HHJ) är det dags för Studentkårens Årsmöte. Tillsammans kommer vi ta beslut som rör vad Studentkåren ska fokusera på det kommande verksamhetsåret för att göra DITT studentliv så bra som möjligt. Vi kommer också tillsätta de lediga posterna och jobben på Studentkåren. Du vill inte missa detta!

Under mötet diskuterar och beslutar vi om alla frågor och förslag som du och alla andra studenter har möjlighet att skicka in. Även Studentkårens budget fastslås samtidigt som ny styrelse, ordförande, vice ordförande och verksamhetsrevisorer väljs. Alla studenter på JU kan söka de lediga posterna och jobben. Självklart bjuder Studentkåren på mat och fika under dagarna!

VIKTIG INFO

Som JU student kan du söka alla lediga jobb och poster på Studentkåren. Ansökan (CV och personligt brev) skickas till valberedningen@js.ju.se

Lediga jobb och poster:

- Ordförande (arvodering under ett år)
- Vice ordförande (arvodering under ett år)
- Medlem i styrelsen
- Medlem i valberedningen
- Verksamhetsrevisor

(För att få rösträtt under Årsmötet behöver du bli delegat för din fackhögskola. Du ansöker om att bli delegat genom din Studerandeförenings vårstämma.)

Mer info

För mer information om mötet, besök vår kampanjwebb

Deadline för ansökningar, motioner och interpellationer: 13 april

Ansökningar skickas till valberedningen@js.ju.se

Motioner och interpellationer skickas till ordf@js.ju.se

Notera! Yrkar motionen på ändring i stadgan behöver vi den senast 4 april.

Vi ses på Årsmötet!

Länsförsäkringar Jönköping